Узаконити будинок Київ

  • Введення будинків в експлуатацію
  • Скільки коштує ввести будинок в експлуатацію
  • Ухил реєстрація
  • Гарантія угоди

Введення в експлуатацію Київ та Київська область

Ми ввели в експлуатацію вже понад 400 об’єктів наших клієнтів.

Гарантія отримання Акту введення нерухомості в експлуатацію.

Введення будинку в експлуатацію – це отримання Забудовником дозвільного документа, який підтверджує закінчення об’єкта будівництва в повному обсязі та за всіма нормами законодавства.

Введення в експлуатацію нерухомості Україна

Кожен житловий будинок після закінчення будівництва має бути введений в експлуатацію. Для цього забудовник повинен отримати спеціальний документ, який говорить про те, що будинок готовий до заселення. Також він ухвалює, що даний об’єкт будівництва пройшов усі необхідні етапи для того, щоб його можна було назвати житловим.
Такий процес не може не тішити свого власника як мінімум через кілька причин. Насамперед, тому що в цей момент усі довгі етапи будівництва нарешті закінчені. Також тішить і те, що з цього моменту в будинок можна починати заселяти людей, повністю готовий до експлуатації. Ну і нарешті, будь-якому власнику буде приємний той факт, що він зміг самостійно звести такий об’єкт і завершити його успішною здаванням.
На сьогоднішній день існує спеціальний закон України, який дає можливість ввести будинок в експлуатацію трьома різними способами. Це відноситься до тих будинків, які були збудовані самовільно, або ж до тих, що відносяться до садових, приватних та господарських будівель. До таких способів належать:

  • Введення будинку в експлуатацію за допомогою будівельного паспорту. Такий спосіб підійде для будинків або дач, які мають площу менш як триста квадратних метрів, а також мають не більше двох поверхів. Також варто окремо відзначити, що мансардний поверх при підрахунку не враховується.
  • Введення з допомогою спрощеного порядку. Такий спосіб підійде тільки для будинків, які були збудовані до 2011 року. Проте слід зазначити, що закон діяв до 2015 року, а у 2017 році він повністю втратив свою силу.
  • Введення за допомогою БТІ. Цей варіант підійде виключно для тих споруд, які були зведені до 1992 року.

Деякі ці способи вже застаріли, тому не кожній людині зрозуміло, як варто діяти. Для цього ми можемо запропонувати послуги наших спеціалістів.

Які послуги надає наша компанія

Більшість завдань, які необхідно вирішити на етапі введення будівлі в експлуатацію, вимагають того, щоб у людини, яка вирішує це питання, була необхідна кількість знань і навичок у даній сфері. Для того, щоб людина розбиралася в галузі архітектурних будівель, вам може знадобитися звернутися за допомогою до фахівців нашої компанії.

За допомогою наших співробітників ви зможете виконати такі процеси:

  • Ввести в експлуатацію будь-яку будову, тобто житлову або садову, нежитловий об’єкт, великі будівлі, призначені для виробництва та інше;
  • Ввести в експлуатацію будинок за допомогою спрощеного порядку, незважаючи на те, що у вас відсутня дозвільна та проектна документація;
  • Ми допоможемо вам також узаконити перепланування або реконструкційні роботи як у квартирах, так і в нежитлових об’єктах нерухомості.
  • Допоможемо узаконити прибудови та інші об’єкти;
  • Допоможемо ввести будинок в експлуатацію за допомогою судового рішення;
  • Допоможемо оформити всю необхідну документацію для проведення будівельних робіт;
  • Надання нагляду сертифікованого спеціаліста з технічних та авторських прав. До цієї послуги входить також і внесення необхідних змін та даних про нагляд у документацію про початок або закінчення робіт з будівництва;
  • Надамо необхідні рекомендації з питань введення будівлі в експлуатацію, перепланування або реконструкції будь-якого виду будівель, а також з питань, пов’язаних з документацією.

Скільки коштує послуга з введення будівлі в експлуатацію
Залежно від виду наданих послуг, вартість їх може змінюватись. Однак, надання простих процедур із введення в експлуатацію будь-якої будівлі коштуватиме близько п’яти тисяч гривень, що значно менше, ніж у наших конкурентів.

Варто зазначити, що на вартість цієї послуги можуть вплинути такі фактори:

  • Метод, за допомогою якого виявляється процедура (як уже було розказано раніше, існує три методи введення будівлі в експлуатацію);
  • Обсяг документації, яку необхідно підготувати нашим співробітникам щодо самобудови;
  • Наскільки готовий будинок до процесу експлуатації;
  • Можлива наявність будь-яких порушень норм будівництва під час проведення ремонтних робіт;
  • Розташування будівлі;
  • Площа будівлі, включаючи всі господарські будівлі (до трьохсот квадратних метрів або більше)

Для кожного конкретного випадку прораховується своя вартість всіх послуг, що надаються фахівцями нашої компанії. Послуги залежать від того, які роботи потрібно виконати на кожному конкретному об’єкті.

Яку документацію необхідно зібрати
Для того, щоб будь-яка будівля, незалежно від того, житлова вона чи нежитлова, ввести в експлуатацію, знадобиться зібрати невеликий пакет документів, а саме:

  • Державний акт на цю ділянку землі. Якщо вона відсутня, необхідно пред’явити договір про оренду, свідоцтво або будь-який інший документ, що підтверджує ваше право на володіння;
  • Ксерокопії паспорта та ідентифікаційного коду власника;
  • Якщо ви оформляєте документацію на садовий будинок, то вам знадобиться довідка про те, що ви є членом садового кооперативу.

Як ввести будинок в експлуатацію за допомогою будівельного паспорта
Введення в експлуатацію будівлі за допомогою будівельного паспорта здійснюється через закон України, який регулює містобудівну діяльність, а також за допомогою наказу Мінрегіонбуду за номером 103. Для того, щоб ввести будинок в експлуатацію за допомогою такого методу, потрібно виконати такі етапи:

  1. Зібрати та підготувати всю документацію. До неї належить і укладання органів архітектури, технічні умови та інші;
  2. Після цього необхідно отримати будівельний паспорт;
  3. Кожній людині, яка подавала заявку на отримання паспорта, може бути відмовлено.

Відмова. Це може статися з таких причин:

  • Якщо наміри забудувати ділянку не відповідають вимогам документів про містобудування, нормам будівництва, чи стандартам держави щодо інших невідповідностей.
  • Якщо немає детального плану забудови необхідної території населеного пункту.

Інспекція ДАБК
У тому випадку, якщо під час проведення перевірки були помічені якісь невідповідності або виникли інші складнощі, це може бути причиною відмови у введенні будівлі в експлуатацію. У разі виникнення таких ситуацій інспекція видає спеціальний припис для того, щоб усунути неполадки. До того, як їх не буде усунено, ви не зможете ввести будинок в експлуатацію.

Які порушення виникають найчастіше
Найчастіше виникають такі проблеми, як:

  • Порушення протипожежної відстані між вашою спорудою та сусідніми;
  • Порушення відстаней до межі сусідньої ділянки від конструкції, що найбільш виступає;
  • У разі відсутності спеціальної обробки дерева, з якого збудовано будинок;
  • Якщо в будинку немає тамбуру або його глибина є менше 1,4 м;
  • Якщо ширина, яка становить марш внутрішніх сходів сходового майданчика менше 0,9 метра, а ухил вище, ніж 1:1

Після того, як ви подасте декларацію, її реєстрація триватиме близько місяця. Вона буде видана вам у разі відсутності порушень під час перевірки норм будівництва. Також вона має бути оформлена відповідно до наказу.

Як слід вводити будівлю в експлуатацію за українським законодавством?
Для того, щоб оформити введення будівлі в експлуатацію, необхідно виконати кілька етапів, зберігаючи певну послідовність:

  1. Потрібно отримати будівельний паспорт за допомогою місцевих органів архітектури та будівництва. Паспорт видається на будівництво будівлі на вибраній земельній ділянці. Ця інформація відноситься до будинків, які мають загальну площу менше 300 квадратних метрів, а кількість поверхів не перевищує 2. У тому випадку, якщо будинок більше або має більше поверхів, то необхідно отримати Містобудівні обмеження та проект на будівництво будівлі;
  2. Далі слід звернутися до архітектурно-будівельної інспекції за місцем, та подати їм повідомлення про те, що будівельні роботи було розпочато. Також важливо звернути увагу на те, що отриманий номер обов’язково має складатися з 2 літер та 11 цифр;
  3. Далі слід виконати виміри або технічну інвентаризацію. Виконати цей процес зможуть не лише співробітники БТІ, а й приватні професіонали, які мають дозвіл на проведення подібних робіт;
  4. Звернутися до ДАБК за місцем із запитом про реєстрацію Декларації введення в експлуатацію будівлі;
  5. Потрібно дати новій будівлі Поштову адресу. Таку адресу необхідно надавати будь-якій будівлі, незалежно від її виду;
  6. Далі слід здійснити оплату пайового внеску для того, щоб він допоміг розвинути інфраструктуру. Варто зазначити, що це правило відноситься виключно до тих будівель, які мають понад 300 квадратних метрів;
  7. Ну і нарешті слід забрати з реєстраційної служби свідоцтво, яке підтверджує право власності на будівлю і на будь-які господарські будівлі.

Найбільш складною процедурою з усіх перерахованих вище є саме перший пункт про отримання паспорта або містобудівних умов. Існує і пояснення всіх цих труднощів, яке полягає в тому, що на сьогоднішній день у нашій країні діє велика кількість норм та правил будівництва, що регулюють умови для забудови ділянки. Через це багатьом забудовникам буває дуже складно виконати кожну вимогу. У зв’язку з цим хотілося б обговорити основні вимоги до будівництва будівлі:

  • Необхідно утримувати відстань між збудованим об’єктом та сусідніми будівлями не менше ніж 8 метрів;
  • Відстань, яка має бути між будинком та ділянкою, повинна бути не менше метра;
  • Відстань до меж вулиці не менше 3 метрів;
  • Відстань від будівлі до мереж комунікацій також має бути не менше ніж 3 метри;
  • Розміщення будівлі та інших будівель має бути за межами червоних ліній та ліній, що регулюють забудову.

Для більшості забудовників такі норми є відкриттям, оскільки перевірка їхньої наявності здійснюється виключно після того, як було проведено ТО зі зйомок ділянки для будівництва.

Звертайтесь до нас і ви обов’язково зможете ввести будинок в експлуатацію з гарантією у стислий термін! Для замовлення послуги «Введення нерухомості в експлуатацію» телефонуйте +380443830676 або +380932002011 прямо зараз або напишіть до нас на e-mаil info@faktoria-group.com.ua.

Працюючи з професіоналами – Ви гарантовано досягнете успіху!

Нам довіряють:

Самі реєстрували фірму в Печерську (дуже складно отримувати пдв). Спасибі юристу Сергію, за супровід в податковій та міліції – отримали з другої спроби ПДВ. Рекомендую. Розповіли про нові зміни в оподаткуванні.

Богдан Иванов
Директор , Смарт Групп Инновации

Я вибрав цю компанію, тому що вартість мені здалася прийнятною і навіть не довелося їхати в офіс компанії, вирішили всі питання по телефону, а документи підписали поруч у нотаріуса і потім відправили кур’єром. Для мене це важливо, тому що не завжди є час і бажання на кататися по місту, та ще й в негоду. І вже через два дні були документи на нову фірму. Дякую за оперативність.

Илья
Веб Имидж

Результати, які я отримала при оформленні розлучення:
– грамотний підхід;
– все шикарно пояснили мені;
– допомогли все зробити швидко, що було для мене дуже важливо!
Велике дякую!

Жанна
Дизайнер

Замов введення в експлуатацію зараз

узаконити будинок київ, введення будинків в експлуатацію, введення будинку в експлуатацію, введення в експлуатацію, введення в експлуатацію будинку, будинки київська область, скільки коштує ввести будинок в експлуатацію, введення будинку в експлуатацію, ввести будинок в експлуатацію, ухил реєстрація, здача будинку експлуатацію, будинок київська обл, як ввести будинок в експлуатацію 2022 україна, введення будинку в експлуатацію україна, введення в експлуатацію житлового будинку, введення в експлуатацію, будинок введений в експлуатацію, дозвіл на введення будинку в експлуатацію, акт введення в експлуатацію будівлі, введення житла в експлуатацію, реєстрація акта введення в експлуатацію, як вводити будинок в експлуатацію, як ввести будинок в експлуатацію, ввести будинок в експлуатацію ціна, умови введення будинку в експлуатацію, введення в експлуатацію нежитлового приміщення, введення в експлуатацію будівлі, паспорт будинку за адресою київ, введення будівлі в експлуатацію, введення в експлуатацію, приватні будинки під києвом, реєстрація господарських будівель 2022, введення в будинок, київ адреси будинків, будинок зданий в експлуатацію що це означає, дозвіл на введення в експлуатацію приватного будинку, узаконити перепланування київ, дозвіл на введення в експлуатацію житлового будинку

Ми спеціалізуємося на наступних послугах:

Догори