Select Page

Введення в експлуатацію Київ та Київська область

Ми ввели в експлуатацію вже більш ніж 400 об’єктів наших клієнтів.

Гарантія отримання Акту введення нерухомості в експлуатацію.

Введення будинку в експлуатацію – це отримання Забудовником дозвільного документа, який підтверджує закінчення об’єкта будівництва в повному обсязі і за всіма нормами законодавства.

Введених будинків в експлуатацію

}

Успішний багаторічний опыт

Гарантія якості

Допомога в підготовці документів

Комплексне рішення задач

Введення будинку в експлуатацію Київ і Київська область вартість

Введення в експлуатацію нерухомості України

Кожен житловий будинок після закінчення будівництва повинен бути введений в експлуатацію. Для цього забудовник повинен отримати спеціальний документ, який свідчить про те, що будинок готовий до етапу заселення. Також він постановляє, що даний об’єкт будівництва пройшов всі необхідні етапи для того, щоб його можна було назвати житловим.
Такий процес не може не радувати свого власника як мінімум з кількох причин. В першу чергу, тому що в цей момент всі довгі етапи будівництва нарешті закінчені. Також тішить і те, що з цього моменту в будинок можна починати заселяти людей, він повністю готовий до експлуатації. Ну і нарешті, будь-якому власникові буде приємний той факт, що він зміг самостійно звести такий об’єкт і завершити справу його успішною здачею.
На сьогоднішній день існує спеціальний закон України, який дає можливість ввести будинок в експлуатацію трьома різними способами. Це ставитися до тих домівках, які були побудовані самовільно, або ж до тих, які відносяться до садових, приватним і господарським будівлям. До таких способів відносяться:

Введення будинку в експлуатацію за допомогою будівельного паспорта. Такий спосіб підійде для будинків або дач, які мають площу менше трьохсот квадратних метрів, а також мають не більше двох поверхів. Також варто окремо відзначити, що мансардний поверх при підрахунку не враховується.
Введення за допомогою спрощеного порядку. Такий спосіб підійде тільки для тих будинків, які були побудовані до 2011 року. Однак слід зазначити, що закон діяв до 2015 року, а в 2017 він повністю втратив свою силу.
Введення за допомогою БТІ. Цей варіант підійде виключно для тих будівель, які були зведені до 1992 року.

Деякі ці способи вже застаріли, тому не кожній людині зрозуміло, як же варто діяти. Для цього ми можемо запропонувати послуги наших фахівців.

Які послуги надає наша компанія

Велика частина тих завдань, які необхідно вирішити на етапі введення будівлі в експлуатацію, вимагають того, щоб у людини, який вирішує це питання, була необхідна кількість знань і навичок в даній сфері. Для того, щоб людина розбирався в області архітектурних будівель, вам може знадобитися звернутися за допомогою до фахівців нашої компанії.

За допомогою наших співробітників ви зможете виконати наступні процеси:

  • Ввести в експлуатацію будь-яку будівлю, тобто житлове або садове, нежитловий об’єкт, великі будівлі, які призначені для виробництва та інше;
  • Ввести в експлуатацію будівлю за допомогою спрощеного порядку, незважаючи на те, що у вас відсутня дозвільна і проектна документація;
  • Ми допоможемо вам також узаконити перепланування або реконструкційні роботи, як в квартирах, так і в нежитлових об’єктах нерухомості. Допоможемо узаконити прибудови та інші об’єкти;
  • Допоможемо ввести будинок в експлуатацію за допомогою судового рішення;
  • Допоможемо оформити всю необхідну документацію для початку проведення будівельних робіт;
  • Надання нагляду сертифікованого фахівця з технічних і авторських прав. У цю послугу входить також і внесення необхідних змін і даних про нагляд в документацію про початок і закінчення робіт з будівництва;
  • Надамо необхідні рекомендації з питань про введення будівлі в експлуатацію, перепланування або реконструкції будь-якого виду будівель, а також з питань, які пов’язані з документацією.

Скільки коштує послуга по введенню будівлі в експлуатацію
Залежно від виду наданих послуг, вартість їх може варіюватися. Однак, надання простих процедур щодо введення в експлуатацію будь-якої будівлі, буде коштувати близько п’яти тисячі гривень, що значно менше, ніж у наших конкурентів.

Варто відзначити, що на вартість даної послуги можуть вплинути такі фактори:

  • Метод, за допомогою якого виявляється процедура (як уже було розказано раніше, існує три методи введення будівлі в експлуатацію);
  • Обсяг документації, яку необхідно підготувати нашим співробітникам для проведення самовільної забудови;
  • Наскільки готовий будинок до процесу експлуатації;
  • Можливе наявність будь-яких порушень норм будівництва при проведенні ремонтних робіт;
  • Розташування будівлі;
  • Площа будівлі, включаючи всі господарські будівлі (до трьохсот квадратних метрів або більше)


Для кожного конкретного випадку прораховується своя вартість всіх послуг, що надаються фахівцями нашої компанії. Послуги залежать від того, які роботи необхідно виконати на кожному конкретному об’єкті.

Яку документацію необхідно зібрати
Для того, щоб будь-яку будівлю, незалежно від того, житлове воно чи нежитлове, ввести в експлуатацію, знадобитися зібрати невеликий пакет документів, а саме:

  • Державний акт на дану ділянку землі. Якщо він відсутній, необхідно пред’явити договір про оренду, свідоцтво або будь-який інший документ, що підтверджує ваше право на володіння;
  • Ксерокопії паспорта і ідентифікаційного коду власника;
  • У разі, якщо ви оформляєте документацію на садовий будинок, то вам буде потрібно довідка про те, що ви є членом садового кооперативу.

Як ввести будинок в експлуатацію за допомогою будівельного паспорта
Введення в експлуатацію будівлі за допомогою будівельного паспорта здійснюється через закон України, який регулює містобудівну діяльність, а також за допомогою наказу Мінрегіонбуду під номером 103. Для того, щоб ввести будинок в експлуатацію за допомогою такого методу, потрібно виконати такі етапи:

  • Зібрати і підготувати всю документацію. До неї належить і висновок органів архітектури, технічні умови та інші;
  • Після необхідно отримати будівельний паспорт.


Кожній людині, який подавав заявку на отримання паспорта, може бути відмовлено.
Відмова. Це може статися з таких причин:

  • Якщо наміри забудувати ділянку не відповідають вимогам документів про містобудування, нормам будівництва, стандартам держави чи по ряду інших невідповідностей.
  • Якщо відсутній детальний план про забудову необхідної території населеного пункту.

Інспекція ДАБІ
У тому випадку, якщо під час проведення перевірки були помічені будь-які невідповідності або ж виникли інші складності, це може бути причиною для відмови в введення будівлі в експлуатацію. При виникненні таких ситуацій, інспекція видає спеціальний припис для того, щоб усунути неполадки. До того, як вони не будуть усунуті, ви не зможете ввести будинок в експлуатацію.

Які порушення виникають найчастіше
Частіше за інших виникають такі труднощі, як:

  • Порушення протипожежного відстані між вашою будівництвом і сусідніми;
  • Порушення відстаней до кордону сусідньої ділянки від найбільш виступаючої конструкції;
  • У разі відсутності спеціальної обробки дерева, з якого побудований будинок;
  • Якщо в будинку немає тамбура або його глибина є міні 1, 4 м;
  • Якщо ширина, яка становить марш внутрішніх ступенів сходового майданчика менше 0,9 метра, а ухил вище, ніж 1: 1

Після того, як ви подасте декларацію, її реєстрація буде проходити близько місяця. Вона буде видана вам у разі відсутності порушень при перевірці норм будівництва. Також вона повинна бути оформлена відповідно до наказу.

Як слід вводити будівлю в експлуатацію за українським законодавством?
Для того щоб оформити введення будівлі в експлуатацію, необхідно виконати декілька етапів, зберігаючи певну послідовність:

  1. Необхідно отримати будівельний паспорт за допомогою місцевих органів архітектури та будівництва. Паспорт видається на будівництво будівлі на обраній земельній ділянці. Ця інформація відноситься до будинків, які мають загальну площу менше 300 квадратних метрів, а кількість поверхів не перевищує 2. У тому випадку, якщо будинок більше або має більше поверхів, то необхідно отримати Містобудівні обмеження і проект на будівництво будівлі;
  2. Далі слід звернутися в архітектурно-будівельну інспекцію за місцем, і подати їм повідомлення про те, що будівельні роботи були розпочаті. Також важливо звернути увагу на те, що отриманий номер обов’язково повинен складатися з 2 букв і 11 цифр;
  3. Далі слід виконати виміри або Технічну інвентаризацію. Виконати цей процес зможуть не тільки співробітники БТІ, а й приватні професіонали, у яких існує дозвіл на проведення подібних робіт;
  4. Звернутися в ДАБК за місцем із запитом про реєстрацію Декларації введення в експлуатування будівлі;
  5. Необхідно дати новому будинку Поштова адреса. Така адреса необхідно присвоювати будь-якого будинку, незалежно від його виду;
  6. Далі слід здійснити оплату пайового внеску для того, щоб він допоміг розвинути інфраструктуру. Варто зазначити що це правило ставитися виключно до тих будівель, які мають більше 300 квадратних метрів;
  7. Ну і нарешті, слід забрати з реєстраційної служби свідоцтво, яке підтверджує право власності на будівлю і на будь-які господарські споруди.

Найбільш складною процедурою з усіх перерахованих вище, є саме перший пункт про отримання паспорта або містобудівних умов. Існує і пояснення всіх цих труднощів, яке полягає в тому, що на сьогоднішній день в нашій країні діє велика кількість норм і правил будівництва, які регулюють умови для забудови ділянки. Через це багатьом забудовникам буває дуже складно виконати кожну вимогу. У зв’язку з цим, хотілося б обговорити основні вимоги до будівництва будівлі:

  • Необхідно утримувати відстань між побудованим об’єктом і сусідніми будівлями не менше, ніж 8 метрів;
  • Відстань, яку має бути між будинком і ділянкою повинно бути не менше метра;
  • Відстань до кордонів вулиці не менше 3 метрів;
  • Відстань від будівлі до мереж комунікацій також має бути не менше 3 метрів;
  • Розміщення будівлі і інших будівель повинно бути поза межами червоних ліній та ліній, які регулюють забудову.

Для більшості забудовників такі норми є відкриттям, оскільки перевірка їх наявності здійснюється виключно після того, як було проведено ТО по зйомках ділянки для будівництва.

Звертайтеся до нас і ви обов’язково зможете ввести будинок в експлуатацію з гарантією в стислі терміни! Для замовлення послуги «Введення нерухомості в експлуатацію» телефонуйте +380443830676 або +380932002011 прямо зараз або напишіть до нас на e-mаil info@faktoria-group.com.ua.

Працюючи з професіоналами – Ви гарантовано прийдете до успіху!

 

Нам довіряють:

Замов введення в експлуатацію зараз

Внесение изменений в устав 2018

            Внесение изменений в устав ООО ТОВ и ТДВ 2018 12  марта 2018 года был подписан новый Закон Украины "Про общества с ограниченной ответсвенностью и допольнительной отсветсвенностью" № 2275, который был уже ранее принят Верховной...
Читать далее

Ліквідація будівельної компанії

Ліквідація будівельної компанії Ліквідація будівельної компанії в Україні на даний момент відповідно до вимог законодавства може відбуватися таким чином: 1. Шляхом ліквідації будівельної компанії за рішенням власників 2. Шляхом реорганізації 3. банкротсва 4. Експрес...
Читать далее

Ликвидация строительной компании

Ликвидация строительной компании Ликвидация строительной компании в Украине на данный момент согласно условиям законодательства может происходить следующим образом: 1. Путем ликвидации строительной компании по решению собственников 2. Путем реорганизации 3. Банкротсво...
Читать далее

Услуга юридического аутсорсинга

Услуга юридического аутсорсинга Услуга юридического аутсорсинга от нашей компании подразумевает под собой сопровождение хозяйственной деятельности компании на юридической основе за определенную оплату. Такая услуга подходит в том случае, если необходимо срочное...
Читать далее

Послуга юридичного аутсорсингу

Послуга юридичного аутсорсингу Послуга юридичного аутсорсингу від нашої компанії має на увазі під собою супровід господарської діяльності компанії на юридичній основі за певну оплату. Така послуга підходить в тому випадку, якщо необхідно термінове юридичне втручання в...
Читать далее

Юридичний аутсорсинг

Юридичний аутсорсинг Київ Україна Що таке юридичний аутсорсинг Дуже часто керівництву будь-якої компанії потрібна допомога в веденні бізнесу і супровід під час проведення важливих операцій. Для цього юридичні компанії надають такі послуги, як аутсорсинг. Він включає в...
Читать далее

Юридический аутсорсинг

Юридический аутсорсинг Киев Украина Что такое юридический аутсорсинг Очень часто руководству любой компании требуется помощь в ведении бизнеса и сопровождение во время проведения важных операций. Для этого юридические компании предоставляют такие услуги, как...
Читать далее

Юридическое сопровождение Киев

Юридическое сопровождение Киев Что такое юридическое сопровождение компании Комплексные услуги от специалистов нашей компании – это сопровождение деятельности клиента компании на юридическом уровне. Такие услуги помогут решить возникшие проблемы, принять эффективные...
Читать далее

Юридичний супровід Київ

Юридичний супровід Київ Що таке юридичний супровід компанії Комплексні послуги від фахівців нашої компанії - це супровід діяльності клієнта компанії на юридичному рівні. Такі послуги допоможуть вирішити виниклі проблеми, прийняти ефективні рішення, а також знизити...
Читать далее

Как оформить Устав ООО  в 2018 году по новому ЗУ “Про ООО и ОДО”

Как оформить Устав ООО  в 2018 году по новому ЗУ "Про Общества с ограниченной ответственностью и общества с дополнительной ответственостью" С 17.06.2018 вводиться новый закон про действия ООО. При проведении анализа всех составляющих закона можно сделать вывод о том,...
Читать далее
Очень плохоПлохоСреднеХорошоОтлично (1 оценок, среднее: 5.00 из 5)
Loading...
ПОЗВОНИ И ПРОКОНСУЛЬТИРУЙСЯ