Як створити асоціацію

Створення асоціації – це важливий крок для об’єднання людей або компаній з спільною метою. Для початку, слід провести аналіз потреб та інтересів цільової аудиторії, яку ви плануєте залучити до вашої асоціації. Це допоможе визначити ключові напрямки діяльності та формувати місію організації.

Після цього наступним етапом буде реєстрація асоціації. Для цього звертайтеся до відповідних органів та дотримуйтеся законодавства країни. Оберіть правильну форму власності та розробіть установчі документи, в яких чітко визначте мету та завдання асоціації.

Наступним кроком буде вивчення досвіду інших асоціацій у вашій галузі. Здійсніть зв’язок з представниками інших організацій, обмінюйтеся досвідом та взаємодопомогою. Це сприятиме ефективнішому розвитку вашої асоціації.

Важливою частиною процесу є залучення активних членів, які будуть вміти працювати в команді та допомагати в досягненні цілей. Розробіть стратегію привертання нових учасників, проводьте заходи та презентації для привертання уваги.

Звертайте увагу на маркетинг та зв’язки з громадськістю. Створіть ефективну стратегію просування вашої асоціації, використовуючи сучасні медіа та інструменти комунікації. Це допоможе підвищити обізнаність та привертати нових учасників.

Не забувайте про внутрішню організацію. Створіть ефективну систему управління та комунікації всередині асоціації. Регулярно проводьте збори, обговорення та навчання для покращення роботи всієї команди.

Створення асоціації – це завдання, яке вимагає відданості, наполегливості та організаційних здібностей. Важливо дотримуватися визначених стратегій та постійно розвивати асоціацію для досягнення поставлених цілей. Ваша асоціація може стати важливим гравцем в обраній галузі, якщо ви будете діяти системно та цілеспрямовано.

Реєстрація асоціації Київ

Вартість від 20 000 грн. Термін – 20 робочих днів.

Асоціація або Об’єднання юридичних осіб – це об’єднання на договірних підставах, метою якого є координація діяльності господарюючих суб’єктів (юридичних осіб). Координація діяльності асоціацією здійснюється централізацією функцій управлінь. Метою централізації управлінських функцій є кооперація виробництва, розвиток спеціалізації виробництва, створення ділянок спільного виробництва шляхом об’єднання технічних, виробничих і фінансових ресурсів, що в результаті призводить до максимального прибутку з мінімальними витратами.

Реєстрація Асоціації здійснюється при об’єднанні мінімум двох юридичних осіб. Завдання, які стоять за реєстрацією Асоціації – це об’єднання спільних зусиль в загальному напрямку діяльності, координація наукової, економічної, технічної, виробничої, будівельної та іншої діяльності юридичних осіб – членів асоціації. Діяльність асоціації не може приносити прибуток, так як, згідно законодавства, є неприбутковою організацією. Асоціація функціонує за рахунок членських внесків її членів. Внески є вступні, щомісячні, квартальні річні, цільові та інші.

Відео на тему реєстрація асоціації

Як створити асоціацію в Україні, необхідна інформація:

  • назва Асоціації (рус. англ. мовами).
  • форми та розміри внесків членів Асоціації.
  • форма керівного органу (колегіальний/одноосібний).
  • адресу реєстрації Асоціації (юридична адреса).
  • види діяльності Асоціації.
  • учасники Асоціації (дійсні асоційовані члени).

Документи, необхідні для реєстрації асоціації:

  • Виписка з ЄДР (Свідоцтво реєстрації) учасника.Реєстрація Асоціації
  • Протокол Учасника про заснування Асоціації (готують наші юристи).
  • Паспорт, ІПН керівництва Асоціації (дирекція, бухгалтер); підписантів від засновників.

Базова послуга створення асоціації включає:

  • безкоштовне консультування з реєстрації Асоціації.
  • збір відомостей і підготовка документів Асоціації.
  • реєстрація Асоціації у державного реєстратора.
  • отримання Опису, Виписки з ЄДР.
  • реєстрація в податковій, органах статистики, ПФ (не мається на увазі отримання статусу неприбутковості і довідки з органів статистики).

Додатково оплачується:

  • юридична адреса – від 2500 грн.
  • переклад та нотаріальне завірення документів – індивідуально.
  • Витяг з ЄДР – 250 грн.
  • печатка- від 250 ргн.
  • відкриття рахунку в банку – від 1000 грн.
  • бухгалтерські послуги – від 1500 грн.
  • довідка про неприбутковість – 1000 грн.

Що таке асоціація?

Асоціація це юридична особа, яка є об’єднанням суб’єктів господарювання (юридичних осіб) (Товариств з обмеженою відповідальністю, приватних підприємств, ПРАТ, ЗАТ, інше).

Члени Асоціації можуть бути дійсними і асоційованими.

Дійсні члени асоціації мають право:

брати участь в управлінні справами Асоціації;

голосувати при прийнятті рішень на Загальних Зборах;

вимагати розгляд на Загальних Зборах питань, що відносяться до діяльності Асоціації;

вибирати і бути обраним в органи управління Асоціації;

отримувати інформацію про діяльність Асоціації;

отримувати допомогу від Асоціації при захисті своїх законних прав та інтересів;

вийти зі складу членів Асоціації;

інші права передбачені Статутом Асоціації.

Асоційовані члени Асоціації мають всі права Дійсних членів, за винятком: голосування і прийняття рішення на Загальних зборах, обирати і бути обраним в органи управління Асоціації.

Реєстрація асоціації та її мета створення

Асоціація, як об’єднання юридичних осіб створюється з метою об’єднання і контролю (управління) адміністративних і виробничих функцій. Асоціація створюється через об’єднання між засновниками фінансів, майна з метою досягнення загальних потреб в господарської діяльності.

При реєстрації Асоціації, юридичні особи, що увійшли до складу Дійсних членів Асоціації зберігають за собою статус юридичних осіб. Юридичні особи, що увійшли до складу Асоціації так само можуть і вийти зі складу членів, зберігши за собою відповідальність, зобов’язання і права за договорами, укладеними з іншими юридичними особами. Асоціація, як юридична особа, відповідає перед своїми кредиторами виключно своїм майном.

Асоціація як об’єднання юридичних осіб не має права комерційного і фінансового впливу на своїх членів, так як основна її мета є адміністрування (управління / координування) господарської діяльності членів Асоціації, прийняття рішень управлінського характеру для вирішення загальних питань в їх господарської діяльності; вирішення питань пов’язаних між державою, контролюючими органами та членами Асоціації.

Як реєструється / як зареєструвати асоціацію в Києві?

Реєстрація Асоціації здійснюється через державного реєстратора юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.

Членські внески в асоціації

Для реалізації своїх цілей і завдань Правління Асоціації на Загальних Зборах приймає рішення про матеріальні внески.

В Асоціації існують такі основні види внесків:

  • Вступний внесок в Асоціацію – це одноразовий грошовий переказ, що оплачується при вступі в члени Асоціації в порядку та розмірах визначених рішенням Загальних Зборів.
  • Членський внесок в Асоціацію – це грошовий переказ, що оплачується Дійсним і асоційованим членами Асоціації щорічно в порядку і розмірах, визначених рішенням Загальних Зборів.
  • Цільовий внесок – це грошовий переказ, що оплачується Дійсним і асоційованим членами Асоціації, в разі необхідності цільового призначення для фінансування конкретних програм Асоціації, затверджених Загальними зборами в порядку і розмірах, визначених рішенням Правління Асоціації.

Прийняття та виняток із членства асоціації

Прийняття у члени Асоціації та переведенням до категорії Дійсного члена здійснюється відповідно до Статуту, на підставі поданої заяви з дотриманням вимог чинного законодавства України.

Факт вступу до Асоціації Свідоцтво про членство в Асоціації.

Членство в Асоціації припиняється виключно через виключення учасника Асоціації або при виході учасника з Асоціації.

Приклад Статуту Асоціації. Завантажити.

Звертайтесь до наших юристів для реєстрації Асоціації. Консультуйтеся, як створити Асоціацію в Україні.

Автор:
Догори