Реєстрація ЗМІ. Як зареєструвати ЗМІ

  • Реєстрація ЗМІ з “Факторія-груп”
  • Бухгалтерські послуги ТОВ/ФОП
  • Послуги бухгалтера Київ 24/7
  • Законно знижуємо податкові витрати бізнесу на 20%

Реєстрація ЗМІ Україна-що це?

Реєстрація ЗМІ Україна – це юридична послуга, пов’язана з підготовкою необхідних документів для державної реєстрації засобів масової інформації.

Засоби масової інформації в нашій країні – це видання, які періодично виходять упродовж тривалого часу під однаковою назвою. У рік випускається від одного випуску та більше. Функціонує за допомогою свідоцтва про проходження державної реєстрації.

Зареєструвати ЗМІ або налагодити випуск власної газети, журналу часто вирішують люди, які бажають відкривати для себе нове та розвиватися. Крім цього, останнім часом такими ж популярними послугами стали і допомога в реєстрації Інтернет-ресурсів, які також мають свої особливості. Варто зазначити, що сьогодні питання з електронними ЗМІ не до кінця вирішено на законодавчому рівні. Через це сьогодні прийнято проходити реєстрацію друкованого видання, періодично випускати його, копіюючи інформацію на Інтернет-ресурсі. Таке рішення є найбільш правильним і не викликає сумнівів у представників влади.

регистрация сми

Реєстрація ЗМІ в Україні: особливості

В Україні законодавчо дозволено випускати видання як державною мовою, так і будь-якою іншою. Крім того, це мають право робити:

  1. Громадяни країни чи інших країн, які не мають обмежень у цивільних правах;
  2. Юридичні особи нашої країни та інших;
  3. Трудові колективи при дозволі, отриманому на конференції.

Після того, як Ви отримали дозвіл на реєстрацію, можна розпочати випуск журналу. Вартість процедури залежить від масштабів видання.

Як зареєструвати ЗМІ в Україні?

Для того, щоб зареєструвати свій засіб масової інформації, Вам необхідно підготувати відповідні документи:

регистрация сми киев
  • Сканування копії паспортів та кодів усього керівництва
  • Сканована та завірена директором копія Статуту
  • Назва засновника
  • Вся інформація та контактні дані директора
  • Реквізити банку керівника
  • Тип випуску видання
  • Його назва
  • Адреса, за якою знаходиться редакція
  • Всі дані ЗМІ
  • Мова, якою виходитиме журнал
  • Період випуску та інші.

Варто зазначити, що при внесенні будь-яких змін до діяльності друкованого видання Вам необхідно буде заново проходити процедуру реєстрації.

З усіма питаннями, пов’язаними з діяльністю видання, Вам необхідно визначитися ще до того, як почати збирати документацію. Після цього краще звернутися до фахівців нашої компанії за допомогою. Ми допоможемо Вам підготувати всі документи для проходження етапів реєстрації, подати їх до відповідного органу, сплатимо всі необхідні збори, та нарешті зможемо віддати Вам сертифікат про реєстрацію. Також зверніть увагу на нашу послугу реєстрація ТОВ у Києві.

Працюючи з професіоналами – Ви гарантовано досягнете успіху!

Надаємо допомогу на всіх етапах та гарантуємо позитивний результат!

Автор:
Догори