Бухгалтерське обслуговування Агентств нерухомості


Який би не був профіль і масштаб діяльності агентства нерухомості, грамотне ведення бухгалтерського обліку – це невід’ємна складова для успіху будь-якого бізнесу.

бухгалтерское обслуживание агенства недвижимостиБухгалтерський облік для Агентства нерухомості
Ні для кого вже не секрет, що кожна сфера бізнесу має свою особливу специфіку. І в кожній сфері є свої особливості організації та ведення фінансового обліку. Однак саме в сфері роботи з нерухомістю зустрічається, мабуть, більшу кількість різних «підводних каменів», особливо, якщо мова йде про ріелтерському агентстві широкого профілю. Йдеться і про покупку, і про продаж, і про оренду об’єктів нерухомості, причому не тільки житлового, а й нежитлового типу, висновок різних угод як з фізичними особами, так і з юридичними.

Головну частину фінансових витрат в такому агентстві, за оцінками фахівців, становлять заробітна плата співробітників, оренда офісного приміщення і, зрозуміло, не варто забувати про рекламу. Рекламувати адже потрібно не тільки основні послуги агентства, а й додаткові. А також іноді потрібно реклама одного певного об’єкта нерухомості.

А ось валова виручка агентства нерухомості, основна стаття доходів якого, продаж квартир, непостійна. Вона багато в чому залежить і від сезонних коливань цін на нерухомість, і від зміни показників попиту і пропозиції. Ці чинники, що створюють часом дисбаланс надходжень і витрачання фінансових коштів, обов’язково слід враховувати при організації фінансового обліку.

Замовте Бухгалтерське обслуговування – 0932002011

У багатьох випадках керівники таких компаній вважають за краще не тримати штатного бухгалтера. З метою оптимізації витрат на бухгалтерський облік вони вважають за краще звертатися за допомогою до незалежних зовнішніх фахівців – професійним бухгалтерам та юристам. Дане явище на сучасному ринку бухгалтерських послуг носить назву аутсорсингу, і користується останнім часом надзвичайно широкий попит. Наприклад, компанія «Факторія Груп» надає комплекс необхідних послуг з бухгалтерського обліку ріелтерських компаніям, помітно полегшуючи їхнє життя і відкриваючи перед ними все нові простори. Наскільки це виправдано?

По-перше, такий підхід дає можливість користуватися послугами спеціаліста з бухгалтерського обліку саме в сфері нерухомості.

По-друге, цими послугами можна користуватися за цілком помірну ціну. Сьогодні все більше число середніх і дрібних компаній вибирають саме бухгалтерський аутсорсинг.

Бухгалтерський облік для Агентства нерухомості
Основний позитивний момент в аутсорсингу – досить гнучка систе ма оплати послуг, що надаються. Наприклад, в літній період, коли багато хто виїжджає у відпустку, виручка агентства нерухомості може істотно знизиться, а в якийсь із місяців виявитися і зовсім нульовий.

Звіти ж до податкової надавати треба регулярно, незалежно від того, наскільки активно і успішно працює Ваша фірма. Тобто зі штатним бухгалтеру платити доведеться однаково і в періоди спадів, і в періоди підйому, тоді як в аутсорсингової компанії підготовка нульового звіту обійдеться набагато дешевше.

Довірте роботу професійним бухгалтерам та юристам. Це вигідніше, швидше і дешевше у всіх відносинах. Укладіть прямо зараз договір на бухгалтерське обслуговування Вашої організації в Києві! Повірте, ми знаємо, що якісне бухгалтерський супровід і правильне ведення бухгалтерського обліку вже ЗАРАЗ набагато дешевше відкладання вирішення на потім! Зателефонуйте нам: наш телефон 093 200 20 11 . Ми домовимося один з одним!

 

Замовте Бухгалтерське обслуговування – 0932002011

Догори