Організація бухгалтерського обліку на підприємстві

Кожне підприємство відповідно до нинішнього законодавства, незалежно від його виду та форми власності, має у своєму розпорядженні бухгалтерської та статистичної звітністю надавати офіційним, уповноваженим для цього органам відомості, які необхідні для збору і обробки економічної інформації для ведення загальнодержавної системи збору, а також для контролю системи оподаткування. Неприйнятно будь-яке спотворення статистичної звітності. За порушення в цій сфері передбачено покарання за кримінальними статтями.

Організація бухгалтерського обліку на підприємстві являє собою концентровану систему умови, створену для отримання достовірної і своєчасної інформації про діяльність господарювання підприємства з тим, щоб контролювати те, як використовуються виробничі ресурси і реалізується продукція зі складу та готова до реалізації. Складові успіху цієї системи в точній формулюванні первинного і систематизованого обліку, документообігу, планів по інвентаризації, рахунків доцільного бухобліку, форм звітності та ведення бухобліку і організації обліково-обчислювальних робіт, об’ємних і кількісних за змістом звітних документів.

Замовте Бухгалтерське обслуговування – 0932002011

Організація бухгалтерського обліку на підприємстві

БухгалтерияВідповідальними за організацію бухобліку та дотримання законів України під час становлення господарської діяльності закономірно є директори підприємств. Вони ж, у свою чергу, можуть для цього створити на підприємстві бухгалтерський відсік і призначити на ньому відповідальна особа; ввести одиницю бухгалтера до штатного розпису; поставити ведення бухобліку центральної бухгалтерії спеціальної організації або найманому бухгалтеру, а можна вести облік господарської діяльності самому.

Найчастіше ця робота покладається на бухгалтерію або одного бухгалтера, в обов’язки же керівника входить створення умов для правильної постановки бухгалтерського обліку, а також го ведення. Крім цього, керівник повинен потурбуватися про те, щоб всі служби і підрозділи, а також матеріально відповідальні співробітники виконували обґрунтовані претензії головного бухгалтера з надання відповідних паперів суворої звітності, що стосуються обліку цінностей.

Головний бухгалтер повинен відбивати всі підзвітні операції в регістрах бухгалтерського обліку, вводити в курс справи керівника шляхом надання своєчасної аналітичної та оперативної інформації, відображати звітність з бухобліку, аналізувати економіку підприємства і його фінансово-господарську частину.

Апарат бухгалтерії може мати власну структуру, що знаходиться в прямій залежності від специфіки та обсягу облікової діяльності. У великих компаніях бухгалтерія може поділятися на спеціальні структури.

Розрахунковий відділ відповідає за ведення оплати праці та обов’язкове страхування співробітників, розраховує фінансово-економічні операції, визначає і структурує необхідний документообіг. Матеріальний відділ визначає облік розрахункової діяльності з організаціями-постачальниками, аналізує витрати основних засобів, матеріалів, курирує облік складських цінностей, звітує про їх наявність та матеріалах, які перебувають на балансі підприємства.

 

Довірте роботу професійним бухгалтерам та юристам. Це вигідніше, швидше і дешевше у всіх відносинах. Укладіть прямо зараз договір на бухгалтерське обслуговування Вашої організації в Києві! Повірте, ми знаємо, що якісне бухгалтерський супровід і правильне ведення бухгалтерського обліку вже ЗАРАЗ набагато дешевше відкладання вирішення на потім! Зателефонуйте нам: наш телефон 093 200 20 11 . Ми домовимося один з одним!

 

Дізнатися вартість ведення бухгалтерії – 0932002011

 Замовляйте якісні бухгалтерські послуги від професіоналів.

Працюючи з професіоналами – Ви гарантовано прийдете до успіху!

Догори