Реєстрація НПФ (Недержавного пенсійного фонду) вартість Київ Україна

Як зареєструвати недержавний пенсійний фонд

Недержавний пенсійний фонд – представлений юридичною особою і відноситься до одного з видів організацій, які не приносять прибуток (ставитися до непідприємницьких товариств). Такі організації існують для того, щоб накопичувати пенсійні внески, після чого розподіляти їх між учасниками фонду, після чого вони роблять управління активами. Крім того, фонд виплачує пенсії всім учасникам організації.
Пенсійний фонд відкритого типу – фонд, який не відноситься до державних установ. У нього можуть вступати будь-які люди, незалежно від того, де і ким вони працюють.
Засновником подібної установи може стати будь-яка людина або група осіб.
Управлінням компанією проводиться за допомогою Ради фонду.
Кожна людина, для якого і проводяться внески, який також в подальшому має право на певні виплати, є безпосереднім учасником компанії. Стати їм може абсолютно будь-яка людина, не має значення має він громадянство України чи ні. Стати учасником можна лише добровільно. Також варто відзначити, що кожен з учасників має повне право бути зареєстрованим не в одному подібному фонді.
Люди, які вносять свої вкладення в компанію, називаються пайовиками. Таким може стати безпосередній учасник, члени його сім’ї або роботодавець. Також можливий варіант, коли об’єднання, в якому значиться учасник, має право ставати пайовиком. У будь-якій подібній організації пайовиками можуть бути будь-які учасники.

Як створити недержавний пенсійний фонд:

  1. Для початку необхідно скликати всій засновників фонду на нараду, яка реєструється в протоколі. На зборах засновники повинні прийняти рішення про заснування фонду;
  2. Далі слід розробити Статут компанії і придумати все схеми, за якими буде працювати компанія. Після розробки і прийняття, слід направити всю цю документацію на затвердження в спеціальний орган – Нацкомфінпослуг. Протягом 30 днів від моменту, коли документація була подана, буде прийнято рішення про реєстрацію;
  3. Тепер слід зареєструвати фонд. У той момент, коли компанія зареєстрована і про це є відповідна виписка, вона може починати функціонувати;
    Далі ви повинні забрати довідку в організації, яка займається статистикою про те, що вашій організації присвоєно ідентифікаційний код. Така довідка може бути отримана протягом п’яти днів з моменту звернення до Державного реєстру;
  4. Далі потрібно виготовити печатку організації;
    Після цього вам буде потрібно піти в податкову інспекцію і зробити там кілька дій. Для початку встаньте на облік і підтвердіть, що ви є платником податків. Далі ви повинні забрати рішення про те, що ви включені в реєстр установ, які не приносять прибуток. Це можливо протягом двох днів, після того, як ви подасте всі необхідні для цього документи. Після цього протягом 30 днів в організації буде прийнято рішення про те, чи поставлять вас на облік;
  5. Далі вам потрібно сформувати раду організації. Варто відзначити, що в його склад можуть входити ті люди, які не тільки мають вищу освіту, а й свідчення фахівця, який знає толк питаннях, які пов’язані з діяльністю НПФ. Після того, як ви затвердите кандидатури, їх необхідно узгодити з Нацкомфінпослуг. По закінченню 3 днів, якщо з комітету не надходило протесту проти будь-якого співробітника вашої організації, вони можуть приступати до своїх обов’язків;
  6. Після того, як в Нацкомфінпослуг присвоять вашої компанії статус фінансової установи, компанія має право здійснювати свою діяльність. Після подачі всієї необхідної документації, вам слід почекати 30 днів, після чого комітет повинен видати вам свідоцтво про те, що ваша компанія створена і може функціонувати.

Вам слід розробити таку документацію:

  • Статут компанії;
  • Схеми роботи компанії, які є доповненням до статуту;
  • Декларацію про інвестиції;
  • Зразок пенсійного контракту;
  • Договору з адміністратором, компанією, що управляє активами, зберігачем, консультантом з інвестицій.

Адміністратор фонду – людина, яка займається адмініструванням компанії.
Статутний капітал, який повинен бути у адміністратора дорівнює не менше, ніж 300 тисячам євро. Спеціаліст зобов’язаний підтримувати цю суму і не допускати щоб вона була менше. Ніж 200 тисяч євро за курсом.
Такі співробітники, як головний бухгалтер і керівник повинні відповідати всім вимогам до таких співробітників. Адміністратор повинен мати в підпорядкуванні не менше, аніж три працівника і ще два в кожному відділі.
Також адміністратор зобов’язаний мати необхідну технічну базу і володіти інформацією для того щоб вести облік. Крім того, у нього має бути окреме приміщення.

Scroll to top