Select Page

ЛІЦЕНЗІЯ НА ПОЖАРНУ ДІЯЛЬНІСТЬ МНС. ПРОТИПОЖЕЖНА ЛІЦЕНЗІЯ

Протипожежна ліцензія – це спеціальний документ, який видається представниками Міністерства надзвичайний ситуацій для юридичних осіб або індивідуальних підприємців, які здійснюють діяльність, яку обов’язково повинні супроводжувати правила пожежної безпеки. Завдяки тому, що дана сфера має високе соціальне значення, а також високий рівень відповідальності перед суспільством всіх підприємств, які працюють в даній сфері, такі роботи обов’язково повинні підлягати спеціальному ліцензуванню діяльності. У тому випадку, якщо ваше підприємство не має спеціальної ліцензії від Міністерства надзвичайних ситуацій, її робота буде визнана нелегальною і протизаконною. Вам, як власнику, загрожують великі штрафні санкції, а також ви можете понести адміністративну або навіть кримінальну відповідальність за неправомірні дії. Саме з цієї причини ми рекомендуємо вам подбати про складання і отриманні ліцензії заздалегідь.

Отриманих протипожежних ліцензій

}

Успішний багаторічний досвід

Гарантія якості

Допомога в підготовці документів

Комплексне рішення задач

Ліцензія на пожежну діяльність МНС Київ Україна

Протипожежна ліцензія вартість

Ліцензія на протипожежну діяльність

У тому випадку, якщо ваша компанія є вузькоспеціалізованим підприємством з надання послуг, які пов’язані з протипожежною безпекою, вам обов’язково потрібно отримати ліцензію.
Також вам буде потрібно ліцензія в тому випадку, якщо ви плануєте брати участь в тендерах з надання подібних послуг. Вона допоможе вам позбавитися від постійних перевірок і відмов від ГСЧС в прийомі вашої роботи через відсутність ліцензії.
Закон України про пожежну безпеку говорить про те, що для того, щоб здійснювати законну діяльність з надання послуг протипожежної безпеки, наявність ліцензії є обов’язковою умовою.
Такий документ ви зможете отримати виключно в Державній службі з надзвичайних ситуацій. Її можна оформити виключно в електронному вигляді, тобто ваше підприємство буде внесено в базу ЄДР.

За те що відповідні органи дозволять вам працювати і видадуть ліцензію, ви зобов’язані заплатити суму, яка дорівнює одному прожитковому мінімуму на громадянина. Сума встановлюється в розмірі суми мінімуму на день подачі документа.
Також важливо розуміти, що термін дії цього документа необмежений.
У тому випадку, якщо ваша компанія буде займатися незаконною діяльністю без спеціальної ліцензії, ви ризикуєте отримати великий штраф. Він дорівнює сумі від однієї до двох тисяч неоподатковуваних мінімумів від прибутку громадян. Сума може бути дорівнює і 35 тисячам, тому ми не рекомендували б вам ризикувати.
Найбільш складним процесом при отриманні ліцензії є те, що вам потрібно отримання спеціалізації за тими видами робіт, які виконують фахівці вашої компанії. Також можливий варіант, що вам буде потрібно включити в структуру роботи вашої компанії деякі підрозділи, які будуть мати певну спеціалізацію. Крім того, обов’язковими умовами для отримання ліцензії є наявність спеціальної технічної і матеріальної бази, приміщень, які призначені для виконання робіт і фахівців в даній сфері діяльності, які мали б певну кваліфікацію.

Які переваги ви отримуєте після оформлення ліцензії

Ліцензія дає вам такі можливості:

  • Ви зможете вести свій бізнес на легальних і законних підставах, завдяки чому вам не загрожує ні матеріальна, ні кримінальна відповідальність;
  • Ваша компанія стане конкурентоспроможною в сфері надання подібних послуг;
  • Безстроковий термін дії ліцензії дозволить вам не переживати про її продовження;
  • Ваша ліцензія буде діяти по території всієї країни.

Фахівці нашої компанії допоможуть вам отримати цю ліцензію протягом короткого терміну зовсім недорого.

Який перелік послуг і робіт з протипожежної безпеки, які підлягають ліцензуванню

У список входять такі послуги:

  • Монтаж, підтримку експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежогасіння, не залежності від їх виду;
  • Монтаж, підтримку експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією всіх громадян, обладнання для тривожних сповіщень;
  • Монтаж, підтримку експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем протидимного захисту;
  • Спостереження за системами протипожежного захисту;
  • Технічне обслуговування первинних способів пожежогасіння, незалежно від їх виду і принципу роботи;
  • Вогнезахист (вогнезахисна просочення глибоке або поверхневе, вогнезахисна обробка (фарбування, штукатурка, обмотка, облицювання), вогнезахисне заповнення);
  • Оцінка протипожежного стану новостворених підприємств та об’єктів нерухомості;
  • Ліцензуванню підлягають всі роботи по установці систем пожежогасіння, незалежно від їх виду, систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуації громадян, обладнання для передачі тривожних сповіщень, систем протидимного захисту на об’єктах будівництва 4 і 5 категорії складності в разі відсутності ліцензії на проведення господарської діяльності з будівництва об’єктів 4 і 5 категорії складності, яка видана Державною архітектурно-будівельною інспекцією на такий вид робіт.

Які документи необхідні для отримання ліцензії на протипожежну діяльність

У перелік документації, яка необхідна для отримання такої ліцензії, входять:

  • Банківські реквізити організації;
  • Відомості про те, чи має керівник фахову освіту і кваліфікацію, для того, щоб мати можливість виконувати всі роботи, які прописані в переліку послуг компанії;
  • Обов’язково мати всю нормативно-правову і технічну документацію;
  • Обов’язково мати адміністративне приміщення та організаційну техніку;
  • Список всієї техніки і обладнання, де буде вказана марка, кількість і термін дії. Також не завадить докласти і накладні на придбання цих товарів;

 

У той час як ви будете заповнювати відомості про наявність мінімальної кількості працівників, вам також буде потрібно вказати таку інформацію:

  • Інформацію про те, чи має керівник підприємства необхідну вищу освіту в одній із запропонованих галузей (архітектура і будівництво, громадянська або пожежна безпека, автоматизація і приладобудування, телекомунікація та електроніка, електрична інженерія та інші. Також важливо, щоб у керівника був достатній стаж роботи, а саме не менше трьох років або п’яти спеціальних органах з пожежної безпеки;
  • Також варто вказати при заповненні документа, чи є в наявності на підприємство співробітники, які обов’язково повинні бути, згідно із законодавством. КК таким співробітникам відносяться зварювальники, монтери, наладчики. Кожного співробітника в цій галузі має бути не менше двох для того, щоб компанія могла справлятися з поставленим обсягом робіт;
  • Для того щоб підтвердити наявність таких професіоналів в штаті вашої компанії, слід пред’явити ксерокопії документації, яка була завірена нотаріусом про те, що у всіх співробітників є не тільки освіту, а й досвід роботи, кваліфікація. При цьому всім знадобиться також надати ксерокопії всіх трудових книжок і договорів на кожного співробітника;

Після того, як ви заповните інформацію про співробітників, вам також буде потрібно вказати інформацію про те, що у вас є матеріальна і технічна база для проведення робіт. Також буде потрібно вказати такі відомості:

Чи є у вас виробничі та офісні приміщення, в яких можна робити всі дії, які вказані в переліку послуг, які виконуються фахівцями вашої компанії. Для того щоб підтвердити цю інформацію, вам потрібно надати в органи ГСЧС всю документацію, що підтверджує ваші права власності;
Для того щоб оформити ліцензію на виконання послуг, які пов’язані з протипожежною безпекою, вам необхідно буде зібрати пакет документів і надіслати його за адресою Департаменту запобігання надзвичайним ситуаціям. Пакет документації повинен складатися з таких документів:

  • Заява, яка свідчить про отримання ліцензії;
  • Інформація про те, що у вашій компанії дотримані всі технологічні вимоги, а також є в наявності матеріальна і технічна база;
  • Інформація про те, що на вашому підприємство існує мінімальна кількість співробітників;
  • Опис документації, яка має два примірника;
  • Ксерокопії документації, яка підтверджує право на власність обладнанням і приміщеннями;
  • Ксерокопії документації, яка підтверджує кваліфікацію і наявність вищої освіти у всіх співробітників;

Спеціалізований орган, який проводить ліцензування, повинен розглянути весь цей пакет документації на предмет того, чи відповідають вони всім умовам ліцензування.
Після того, як документація буде розглянута, встановлюється її відповідність всім необхідним умовам. Після цього спеціальна комісія протягом десяти робочих днів прийме рішення про те, видати вам ліцензію.
Важливо розуміти, що подібний документ оформляється органом, що ліцензує виключно в електронному форматі. Тому всю інформацію про те, чи видали вам ліцензію, ви зможете знайти на офіційному сайті ГСЧС.
За те, що вам видадуть ліцензію, ви повинні будете заплатити суму, яка дорівнює одному прожитковому мінімуму Для осіб працездатних. Мінімум повинен діяти на той день, коли було подано заяву.
Оплату державного мита необхідно провести не пізніше, ніж 10 робочих днів з того моменту, як на сайті виставили інформацію про видачу вам ліцензії. У тому випадку, якщо ви цього не зробили, ліцензія анулюється.

Які послуги ви можете отримати в нашій компанії

Наші співробітники зможуть провести консультативні бесіди з усіх питань, які стосуються отримання державної ліцензії на роботу, яка пов’язана з протипожежною безпекою. Також ми зможемо допомогти вам підготувати відомості про наявність у вас матеріальної і технічної бази, а також про наявність необхідних співробітників. Співробітники нашої компанії допоможуть і в отриманні для працівників фірми посвідчень, які підтверджували б їх кваліфікацію і про те, що вони освоїли певну професію.
У нашій компанії ви також зможете вибрати і такі послуги:

  • Навчальні курси з підготовки керівників і фахівців з питань пожежної безпеки;
  • Оплата платежів державі і іншим офіційним компаніям;
  • Уявімо ваші інтереси при подачі документації до органів, які проводять ліцензування;
  • Допоможемо отримати ліцензію.

 

Діяльність, яка пов’язана з протипожежним призначенням – це діяльність по проектних робіт, монтажних, технічним обслуговуванням засобів протипожежного системи, а також опалювальних систем, оцінювання стан об’єктів на протипожежну безпеку, всі технічні можливості щодо запобігання, виявлення, ліквідації загоряння, евакуації людей з місця загоряння та інше.
До засобів, які протистоять займання, відносяться системи сигналізації, пожежогасіння, сповіщальні системи, протидимного системи, пожежне спостереження, первинні прилади для пожежогасіння і багато іншого. У розділі 2 Ліцензійних умов ви зможете побачити повний список послуг і робіт, які пов’язані з протипожежною безпекою.

Звертайтеся до нас і ви обов’язково зможете оформити протипожежну ліцензію з гарантією в стислі терміни! Для замовлення послуги «Оформлення протипожежної ліцензії» телефонуйте +380443830676 або +380932002011 прямо зараз або напишіть до нас на e-mаil info@faktoria-group.com.ua. Протипожежна ліцензія з нами – це швидко і просто.

Працюючи з професіоналами – Ви гарантовано прийдете до успіху!

 

Нам довіряють:

[logocarousel id=”2469″]

Замов протипожежну ліцензію зараз

Досить швидко зробили для мого чоловіка іноземця ідентифікаційний код і зареєстрували компанію, а також допомогли визначитися з вибором системи оподаткування. Хороший бухгалтер відповів відразу на всі наші запитання. Дякую за швидкість у вирішенні питання.

Марина Лукьяненко

Самі Реєстрували фірму в Печерську (дуже складно отримувати пдв). Спасибі юристу Сергію, за супровід в податковій та міліції – і тоді вже отримали з другої спроби ПДВ. Рекомендую. Розповіли про нові зміни в оподаткуванні.

Богдан Иванов
Директор Руководитель Смарт Групп Иновации

Побудували будинок в Шпитьках, Києво-Святошинського району, добре що відразу зробили будівельний паспорт. Ввели швидко в експлуатацію будинок за допомогою юристів Факторія груп. Допомогли з деякими питаннями по свердловині.

Богдан

Результати, які я отримала при оформленні будівельної ліцензії були наступні:

1) допомогли зібрати повний пакет документів для ліцензії без наявності необхідного обладнання;

2) прийнятна вартість послуг;

3) уважне ставлення персоналу;

4) відповідали відразу на всі питання;

5) документи надіслали кур’єром.

Жанна
Строительная компания БК Богдан

Одна річ, яка мені найбільше сподобалася це оперативне вирішення всіх питань. Ми невірно відправили адресу по зміні юридичної адреси. Ну а помітили це тільки після перереєстрації, юристи Факторії Груп оперативно змінили інформацію в реєстрі.

Илона Матвей
Перша фінансова компанія

Я вибрав цю компанію, тому що вартість мені здалася прийнятною і навіть не довелося їхати в офіс компанії, вирішили всі питання по телефону, а документи підписали поруч у нотаріуса і потім відправили кур’єром. Для мене це важливо, тому що не завжди є час і бажання на кататися по місту, та ще й в негоду. І вже через два дні були документи на нову фірму. Дякую за оперативність.

Илья
Веб Имидж

Компанія Факторія Груп допомогла мені встигнути укласти хороший контракт з іноземним інвестором і не упустити великий контракт. Оперативно підібрали хорошу фірму для покупки.

Василий Алексеевич
ООО Подари улыбку

Реєстрував ФОП, все пройшло успішно, в обумовлені терміни. По телефону завжди адекватно відповідали на мої запитання. В цілому я залишився задоволений, зауважень немає. Так тримати, молодці!

Сергей Козаченко

Я раджу цю компанію тим, хто хоче швидко ліквідувати свою компанію без перевірок.

Григорий Иванович
Бывший директор компании

З’явилася необхідність зареєструвати нову фірму в Києві і ліквідувати стару. Зробили все швидко. Допомогли вибрати оптимальну систему оподаткування. Дякуємо.

Дмитрий Боч
Директор

Реєстрація ТОВ на спрощеній системі оподаткування з ПДВ

Реєстрація ТОВ  на спрощеній системі оподаткування з ПДВ  Київ 2019 Реєстрація ТОВ – це підготовка установчих документів компанії та державна реєстрація юридичної особи в державних органах. Юристи нашої компанії протягом трьох робочих днів зареєструють Вашу фірму в...
Читать далее

Реєстрація ТОВ на спрощеній системі оподаткування

Реєстрація ТОВ  на спрощеній системі оподаткування у Київ 2019 Реєстрація ТОВ – це підготовка установчих документів компанії та державна реєстрація юридичної особи в державних органах. Юристи нашої компанії протягом трьох робочих днів зареєструють Вашу фірму в ЄДР,...
Читать далее

Реєстрація ТОВ на спрощену систему оподаткування

Реєстрація ТОВ на спрощену систему оподаткування Київ 2019 Реєстрація ТОВ – це підготовка установчих документів компанії та державна реєстрація юридичної особи в державних органах. Юристи нашої компанії протягом трьох робочих днів зареєструють Вашу фірму в ЄДР,...
Читать далее

Реєстрація ТОВ  на єдиному податку

Реєстрація ТОВ  на єдиному податку Київ 2019 Реєстрація ТОВ – це підготовка установчих документів компанії та державна реєстрація юридичної особи в державних органах. Юристи нашої компанії протягом трьох робочих днів зареєструють Вашу фірму в ЄДР, Податкової, органах...
Читать далее

Реєстрація ФОП  за 1 день

Реєстрація ФОП (ПП, СПД) за  1 день Київ ціна 1850 Зареєструвати ФОП (підприємця) в Києві за один  день   Реєстрація ФОП за 1 день – це юридична послуга фізичній особі, метою якої є консультація клієнта у виборі оптимальної групи і системи оподаткування, що...
Читать далее

Термінова реєстрація ФОП 

Термінова реєстрація ФОП  Київ ціна 1850 Зареєструвати ФОП в Києві за 2 дні   Реєстрація ФОП – це юридична послуга фізичній особі, метою якої є консультація клієнта у виборі оптимальної групи і системи оподаткування, що відповідає діяльності фізичної...
Читать далее

Бухгалтерські послуги на єдиному податку

бухгалтерські послуги на єдиному податку Ми економимо Ваш час і гроші! А Ви працюєте і заробляєте тут і зараз, замість того, щоб вникати і подавати звіти. 1 % Задоволених клієнтів 1 Поданих звіт > 1 Років успішного досвіду > 1 Пройдених перевірок Послуги з...
Читать далее

Ведення бухгалтерського обліку ТОВ ціна

Ведення бухгалтерського обліку ТОВ ціна  Наша компанія надає послуги з ведення бухгалтерського або податкового обліку. Ви можете замовити послугу ведення бухгалтерського обліку один раз, або користуватися її на постійній основі. Схема надання податкового обліку...
Читать далее

Ведення бухгалтерського обліку на спрощеній системі оподаткування

Ведення бухгалтерського обліку на спрощеній системі оподаткування самостійно 2019 Згідно чинному законодавству в українського бізнесу є можливість працювати на загальній системі ноподаткування і платити податок на прибуток або перейти на спрощену систему оподаткування...
Читать далее

Ведення бухгалтерського обліку на малих підприємствах

Ведення бухгалтерського обліку на малих підприємствах самостійно 2019 Згідно чинному законодавству в українського бізнесу є можливість працювати на загальній системі ноподаткування і платити податок на прибуток або перейти на спрощену систему оподаткування і платити...
Читать далее
Очень плохоПлохоСреднеХорошоОтлично (2 оценок, среднее: 5.00 из 5)
Loading...