Select Page

Ліквідація юридичної особи в Україні ціна 

Ліквідація юридичних осіб під ключ Київ і вся Україна

Ліквідація юридичної особи – це процедура припинення діяльності компанії шляхом продажу або шляхом повного припинення діяльності. Швидка ліквідація юридичної особи  займає 2-3 робочих дні. Звичайна ліквідація юридичної особи триває близько 6 місяців і потрібно виплата всіх зобов’язань перед кредиторами.

Экспрес ліквідація юридичних осіб проводитися шляхом продажу корпоративних прав зі зміною директора, юридичної адреси і назви шляхом підписання протоколу, статуту та договору купівлі-продажу. Але є нюанси 

Ліквідація ТОВ за один день – це обман!
Хочемо розповісти що таке Ліквідація ТОВ за один-два дні або Закрити фірму за один день (по іншому – експрес ліквідація або альтернативна ліквідація).
Закрити Товариство з обмеженою відповідальністю як і приватне підприємство згідно законодавства відбувається не менше ніж за два місяці. Цей термін встановлений для того, щоб кредитори встигли пред’явити свої вимоги.
Навіть якщо ваша компанія не працювала, і не відкривалися рахунки в банку – потрібно витримати повністю цей термін.
Тому ліквідувати / закрити ТОВ за 1 день в повному сенсі цього слова – фактично неможливо.

Як же Закривають ТОВ за 1 день.
Все дуже просто – ці компанії переписуються на звичайних “третіх осіб”, читати  – бомжів. Підписується у нотаріуса договір купівлі-продажу корпоративних прав. Дуже часто його підписують ці ж юристи-“закривальщики” за дорученням і хто хоче закрити компанію “по-швиденькому” навіть не бачить в обличчя покупця.
Процедура цілком законна, клієнт отримує своє – він уже не світитися в ЄДР  по цій фірмі. Якщо фірма чиста, то в експрес ліквідації великого криміналу немає. В інших випадках, варто задуматися …

Які мінуси експрес ліквідації ТОВ?
У кращому випадку ці “ліквідовані фірми на дядю” потім в кінці кінців закриють. Але це рідко.
Справа в тому, що ці всі компанії закривають на одного-двох дядьків пачками. А якщо трапляється одна не дуже чиста фірма з великими боргами,  особливо державі (стаття 212 Кримінального кодексу України – Ухилення від сплати податків і зборів), а держава борги рідко прощає! То в такому випадку потрапить всім. Переберуть заодно всі фірми. Знайдуть всіх за компанію. Нерви попсують точно.
І ще багато всього цікавого аж до обнулення статусу платника ПДВ та анулювання податкового кредиту.
Для фірм з боргами перед державою краще не йти шляхом альтернативної ліквідації – практика показала – знайдуть. Спочатку знаходять нового директора. Він звичайно ж скаже – “я не я, і кінь не мій”, “нічого не підписував”. І потім будуть шукати первинних власників – боржників та визнавати угоду недійсною, але вже можуть приписати відхід від податків. І тут потрібно вже буде заплатити набагато більше.
Ми рекомендуємо ПОВНУ ЛІКВІДАЦІЮ ТОВ за рішенням власника. Це займе від 2 до 4 місяців в середньому, але без подальших пригод.
У разі, якщо Ви переживаєте за нарахування якихось штрафів, то можна почекати три роки і потім вже подавати документи державному реєстратору.
Але варто враховувати, що ПФ і соцстрах перевірятиме весь період роботи підприємства і нарахування зарплати співробітникам і сплату податків по ній.

Для повної процедури припинення діяльності юридичної особи потрібне проведення зборів засновників і прийняття рішення про припинення діяльності з подальшою подачею документів держреєстратору для внесення запису до реєстру. І так:

1. Після того, як було зроблено запис в Єдиному державному реєстрі фізичних і юридичних осіб про рішення власників, засновників юридичної особи, або ж суду здійснити ліквідацію підприємства, створюється ліквідаційна комісія, яка зобов’язана зробити все необхідне, щоб стягнути всю дебіторську заборгованість юридичної особи, що проходить процедуру ліквідації. В такому випадку, кожен боржник письмово повідомляється про припинення функціонування юридичної особи в терміни, що встановлені Кодексом.

2. Ліквідатор зобов’язань також повинен повідомити засновників, суд або орган, що прийняв рішення про ліквідацію особи, про свою участь в інших юридичних особах, і те, що ліквідаційна комісія повинна надати інформацію про створені нею дочірніх підприємствах та господарських товариствах.

3. Під час здійснення ліквідаційних процедур юридичної особи, і до того, як завершиться термін подачі вимог кредиторів, ліквідатор зобов’язаний закрити всі відкриті в банках рахунки, крім того, який буде використаний для того, щоб здійснити розрахунки з кредиторами, які виставили претензії.

4. Ліквідаційна комісія приймає необхідні заходи з інвентаризації майна підприємства, що проходить процедуру ліквідації, а також майно його представництв і філій, дочірніх компаній, господарських товариств. Крім цього інвентаризації підлягають підтверджені корпоративні права в інших компаніях. Майно, що перебуває у третіх осіб, виявляється і повертається.

5. Ліквідаційній комісією вживаються заходи з закриття наявних підрозділів, представництв та філій.

6. Всі ліцензії та дозвільні документи, штампи і печатки, що необхідно повернути державним органам і органам місцевого самоврядування, ліквідатором повертаються.

7. Ліквідаційна комісія повинна забезпечити надання фіскальним органам, Пенсійному фонду і фонду соціального страхування всіх необхідних документів ліквідовується юридичної особи, враховуючи при цьому його представництва та філії, всіх необхідних фінансових, бухгалтерських і податкових документів, що потрібні для обов’язкових перевірок з визначення відсутності або наявності заборгованості по податках.

Ліквідаційна комісія складає ліквідаційний баланс та подає його і звітність останнього періоду в фіскальні органи і фонди.

8. Коли термін пред’явлення кредиторами вимог закінчується, ліквідатор робить проміжний ліквідаційний баланс. У ньому є відомості про майно юридичної особи, що ліквідується, і пред’явлені вимоги, результат їх розгляду.

Такий проміжний баланс повинен обов’язково бути затверджений учасниками підприємства, органом, що прийняв рішення ліквідації або судом.

9. Виплата кредиторам грошових коштів, в тому числі податків і зборів місцевий або державний бюджет, різного роду фонди, проводиться відповідно статті 112 Кодексу, в порядку черговості.

У разі, коли у особи, що ліквідується недостатньо коштів, щоб задовольнити всі вимоги, ліквідатор здійснює продаж наявного майна.

10. Після проведення і затвердження всіх розрахунків з кредиторами ліквідатор робить ліквідаційний баланс, який затверджується усіма засновниками підприємства, що ліквідується особи, судом або органом, що прийняв рішення про ліквідацію. Після цього баланс передається в фіскальні органи.

11. Все майно, що залишилося після того, як вимоги кредиторів задоволені (в тому числі податків і зборів), розподіляється між засновниками юридичної особи, якщо інше не встановлено законом або установчими документами. Також майно, що залишилося, може використовуватися за бажанням і вказівкою власника або власників.

12. Документи, які підлягають обов’язковому зберіганню, передаються до архівних установ у встановленому законом порядку.

13. Ліквідаційна комісія повинна надати державному реєстратору всіх передбачених законом документи для реєстрації припинення діяльності юридичної особи, в ті терміни, що передбачені законодавством.

Вважаються погашеними такі вимоги кредиторів, які не були визнані ліквідатором, якщо кредитор не подавав позов до судових органів, і вимоги, яким за рішенням суду відмовлено в задоволенні.

Бувають випадки, коли крім ліквідаційного балансу, потрібно мати висновок незалежного аудитора щодо повноти та достовірності такого балансу.

Якщо підстави для залишення наявних документів, що представлені для реалізації процесу державної реєстрації ліквідації підприємства в результаті ліквідації юридичної особи відсутні, то реєстратору необхідно внести запис до Єдиного державного реєстру про те, що була проведена державна реєстрація припинення діяльності особи в результаті її ліквідації.

ВАЖЛИВО: Акцентуємо Вашу увагу – мы не надаємо послуг по номінальному сервісу та не сприяємо фіктивному підприємництву, ми виступаємо посередниками між замовниками.

Стаття 212. Ухилення від сплати податків, зборів

Стаття 212. Ухилення від сплати податків, зборів (обов’язкових платежів)   1. Умисне ухилення від сплати податків, зборів (обов’язкових платежів), що входять в систему оподаткування, введених у встановленому законом порядку, вчинене службовою особою підприємства, установи, організації, незалежно від форми власності або особою, що займається підприємницькою діяльністю без створення юридичної особи чи будь-якою іншою особою, яка зобов’язана їх сплачувати, якщо ці діяння призвели до фактичного ненадходження до бюджетів чи державних цільових фондів коштів у значних розмірах, – карається штрафом від однієї тисячі до двох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років. 2. Ті самі діяння, вчинені за попередньою змовою групою осіб, або якщо вони призвели до фактичного ненадходження до бюджетів чи державних цільових фондів коштів у великих розмірах, – караються штрафом від двох тисяч до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років. 3. Діяння, передбачені частинами першою або другою цієї статті, вчинені особою, раніше судимою за ухилення від сплати податків, зборів (обов’язкових платежів), або якщо вони призвели до фактичного ненадходження до бюджетів чи державних цільових фондів коштів в особливо великих розмірах, – караються штрафом від п’ятнадцяти тисяч до двадцяти п’яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років з конфіскацією майна. 4. Особа, яка вчинила діяння, передбачені частинами першою, другою, або діяння, передбачені частиною третьою (якщо вони призвели до фактичного ненадходження до бюджетів чи державних цільових фондів коштів в особливо великих розмірах) цієї статті, звільняється від кримінальної відповідальності, якщо вона до притягнення до кримінальної відповідальності сплатила податки, збори (обов’язкові платежі), а також відшкодувала шкоду, завдану державі їх несвоєчасною сплатою (фінансові санкції, пеня). 5. Діяння, передбачені частинами першою – третьою цієї статті, не вважаються умисним ухиленням від сплати податків, зборів (обов’язкових платежів), якщо платник податків досяг податкового компромісу відповідно до підрозділу 9-2 розділу XX “Перехідні положення” Податкового кодексу України. Примітка. Під значним розміром коштів слід розуміти суми податків, зборів і інших обов’язкових платежів, які в тисячу і більше разів перевищують установлений законодавством неоподатковуваний мінімум доходів громадян, під великим розміром коштів слід розуміти суми податків, зборів і інших обов’язкових платежів, які в три тисячі і більше разів перевищують установлений законодавством неоподатковуваний мінімум доходів громадян, під особливо великим розміром коштів слід розуміти суми податків, зборів, інших обов’язкових платежів, які в п’ять тисяч і більше разів перевищують установлений законодавством неоподатковуваний мінімум доходів громадян.

[collapse]

Ліквідація підприємства від юридичної компанії за адекватними цінами.

Очень плохоПлохоСреднеХорошоОтлично (2 оценок, среднее: 5.00 из 5)
Loading...