Посвідка на постійне проживання

Посвідка на постійне проживання

Що таке посвідка на постійне проживання?

Посвідка на проживання іноземцям — це документ, який підтверджує факт реєстрації особи за місцем проживання. В різних країнах цей документ може мати різні назви та форми, але в основному його використовують для офіційного підтвердження того, де конкретна особа проживає.

Укладення посвідки на проживання часто регулюється місцевим законодавством і може включати в себе такі елементи:

1. Особові дані:
– Прізвище, ім’я, по батькові, дата народження, стать та інші ідентифікаційні дані особи.

2. Адреса проживання:
– Повна адреса місця проживання особи, яка є об’єктом реєстрації.

3. Дата реєстрації:
– Дата, коли особа була зареєстрована за вказаною адресою.

4. Підпис чи печатка відповідальної організації:
– У деяких країнах посвідку на проживання може видавати орган місцевого самоврядування або інша уповноважена установа, і вона може бути підписана чи печаткою відповідальної особи чи організації.

5. Термін дії:
– Якщо передбачено, може бути вказано термін дії посвідки.

Посвідка на проживання може бути важливою для отримання різних послуг, включаючи медичні, соціальні та фінансові. У багатьох країнах реєстрація за місцем проживання є обов’язковою, і посвідка на проживання стає документом, що підтверджує цю реєстрацію.

Які права дає посвідка на постійне проживання?

Постійний дозвіл на проживання надає можливість на безстрокове перебування в Україні. Цим документом підтверджуються права нерезидентів країни, що на території України. З постійним ВНЖ нерезидент країни набувають таких прав:

  • Можливість влаштуватись на роботу без додаткового дозволу.
  • Можливість проживати у довгостроковій перспективі в Україні.
  • Отримання візи в Україні для перетину кордону.
  • Відвідувати нашу країну незліченну кількість разів.

Щоб отримати ПМП, для цього повинні бути певні підстави. Одним із таких є дозвіл на імміграцію. Його можна отримати у Державній міграційній службі. Право отримати квоту на імміграцію має певна група іноземних осіб, з повним переліком ви зможете ознайомитися далі.

На який строк видається посвідка на проживання?

Постійні посвідки на проживання старого зразка видаються на безстроковій основі, тому переоформлення не є необхідним. У випадку посвідчення особи у формі ID-картки, випущеної з 1 червня 2018 року, передбачено обмежений термін дії – 10 років. По закінченню цього строку необхідно знову отримати відповідний дозвільний документ.

Терміни видачі посвідок особи залежать від кількох факторів, зокрема, від підстав, на яких подається заявка на отримання квоти. Максимальний строк для ухвалення рішення про видання постійної посвідки на проживання становить 1 рік.

Якщо ви звернетесь до юридичної компанії “Факторія-Груп”, ви матимете можливість оформити постійний вид на проживання швидко та без бюрократичних труднощів. Звертайтеся до наших юристів і отримайте безкоштовну консультацію.

Як виглядає процес підготовки та отримання ПМП?

Процедура отримання ПМЗ проводиться у порядку і складається з кількох етапів. Розглянемо, як виглядає отримання постійного посвідки на проживання.

  • Підготовка. На цьому етапі наші юристи готують потрібний пакет документів. Ця процедура займає до 2 робочих днів.
  • Подача документів. Юристи направляють пакет необхідних документів до Міграційної служби. Займає 1 робочий день.
  • Очікування рішення. Міграційна служба перевіряє наданий пакет документів.
внж

Варто зазначити, що рішення може прийматися протягом 1 року. Після того, як ви отримаєте позитивний висновок від ГМСУ, залишається лише отримати дозвіл на проживання. Ця процедура займе 1 робочий день. При отриманні документа необхідно подати паспорт. ПМП можна отримати за особистої присутності.

Які документи потрібні для отримання посвідки на постійне проживання?

разрешение на трудоустройство

Вивчіть список документів, які подаються претендентами для оформлення постійного посвідки на проживання в Україні. Повний список включає:

  1. Паспорт та додати до нього переклад сторінок.
  2. Інформація про сім’ю, копія свідоцтва про шлюб.
  3. Заява чоловіка (-і) про відсутність заперечень.
  4. Довідка про прописку в Україні та за кордоном.
  5. Медичні довідки встановлений зразок.
  6. Довідка про відсутність судимості.
  7. Довідка про оплату державного мита.

Якщо міграція пов’язана з трудовою діяльністю, на користь нашої держави, то пакет документів потрібно доповнити. Необхідно додати довідки, що підтверджують рівень кваліфікації чи робочі вимоги.

Автор:

Автор:
Догори