Реєстрація Благодійного фонду / Реєстрація Благодійної організації «Під ключ»

Благодійний фонд (Благодійна організація) – це неприбуткова юридична особа приватного права, статутні документи якого визначають благодійну діяльність в одному або декількох напрямках, як основну ідею організації. Діяльність благодійних організацій регулюється Законом України «Про благодійну діяльність», Цивільним Кодексом, Конституцією України.

Види благодійних організацій.

Благодійна організація може бути зареєстрована як благодійна товариство, благодійна установа чи благодійний фонд.

Благодійне товариство – це благодійна організація, створена не менше ніж одним засновником і діє на підставі статуту організації.

Благодійна установа – це благодійна організація, установчий акт якої визначає активи, які один або кілька засновників передають з метою досягнення благодійних цілей за рахунок цих активів або доходів від таких активів.

Благодійний фонд – це благодійна організація, яка діє на підставі статуту організації, має учасників та управляється учасниками, які не зобов’язані передавати цій організації будь-які активи для досягнення цілей благодійної організації. Благодійний фонд може бути зареєстрований на одного або декількох засновників. Активи благодійної організації можуть формуватися від учасників або інших благодійників.

Метою Благодійної організації є надання допомоги бенефіціару для досягнення його мети або для розвитку сфер освіти, медицини, екології, охорони тварин, культури, спорту та інших напрямків. Метою благодійної організації не може бути отримання прибутку серед засновників, членів органів управління, працівників організації. На співробітників Благодійного фонду поширюється законодавство про працю, соціальне страхування, соціальне забезпечення.

Реєстрація філії Благодійного фонду.

В процесі діяльності Благодійна організація може прийняти рішення зареєструвати філію благодійної організації. Так само Благодійна організація може бути засновником або учасником інших благодійних фондів, асоціацій, об’єднань та здійснювати загальну благодійну діяльність.

Отримання статусу неприбутковості Благодійного фонду.

Так як Благодійний фонд є неприбутковою організацією, він зобов’язаний отримати статус неприбутковості. Статус неприбутковості Благодійної організації отримують в органах податкової інспекції. Подається форма встановленого зразка, яка розглядається податковим інспектором на протязі місяця.

Адміністративні витрати Благодійного фонду.

Згідно ч.3 ст.16 Закону «Про благодійну діяльність» розмір адміністративних витрат Благодійної організації не може перевищувати 20% доходу організації в поточному році.

До адміністративних витрат можна віднести:

– загальні корпоративні витрати;

– витрати на відрядження, утримання апарату управління та персоналу;

– оренда, страховка, амортизація, ремонт, комунальні витрати;

– консалтинг, аутсорсинг послуг;

– зв’язок;

– державні платежі;

– обслуговування банків, комісії;

– інші загальногосподарські витрати.

Замовляйте послугу «Реєстрація благодійного фонду» в юридичній компанії Факторія Груп і ви отримаєте якісну послугу від професіоналів за вигідною ціною.

Для реєстрації Благодійного фонду потрібні такі документи та інформація:

– паспорта та ідентифікаційного коду засновників, органів управління фондом.

– назва українською, російською, англійською мовами.

– юридична адреса.

– побажання до статуту.

У вартість реєстрації Благодійного фонду 3500 Грн. включені:

– підготовка та узгодження статутних документів.

– підготовка пакету документів для подання державному реєстратору.

-нотаріальні витрати.

реєстрація Благодійного фонду у всіх необхідних державних структурах (Податкова, Статистика, ПФ).

Додатково оплачується:

– печатка організації – 250 грн.

– отримання статусу неприбутковості (до 30 календарних днів) – 500 грн.

Документи, які ви отримаєте:

– Статут благодійного фонду.

– Перший протокол організації.

– Печатка.

– Довідка про неприбутковість з податкової.

– Виписка з держреєстру про реєстрацію Благодійного фонду.

– Опис документів від держреєстратора з кодом доступу до документів в ЄДР.

Працюючи з професіоналами – Ви гарантовано прийдете до успіху!

 

Догори